5 Praktische tips voor het schrijven van een aantrekkelijke jobaanbieding

Vind de beste functiebenaming met Trends
Google Trends laat u weten hoe populair uw titel is en hoe vaak het gebeurt.

Per regio en per taal geeft Google Trends de laatste trends op trefwoorden die door gebruikers zijn ingevoerd in relatie tot het aantal zoekopdrachten op Google.

Voor u is het een geweldige tool die onderzoekstrends kan detecteren, term vergelijkingen kan maken en de keuze van uw titel kan valideren.

1. Verleid kandidaten uit de functietitel
Voor de kandidaat is de aankondiging in de eerste plaats een baan.
De functietitel is de titel van uw advertentie. Het moet vanaf het begin expliciet zijn, maar vooral pakkend.

Hij is het die het tempo geeft voor de voortzetting van uw aankondiging. Het is hij die ervoor zorgt dat de kandidaat de advertentie wil invoeren (of niet).

2. Een goede jobadvertentie moet als filter fungeren
Een betrouwbare manier om te voorkomen dat u verdrinkt in ongeschikte CV’s. Sluit de profielen die u niet wenst uit te sluiten van de aankondiging en definieer duidelijk de elementen die essentieel zijn voor uw selectie. De kandidaat moet onmiddellijk begrijpen of hij interesse heeft in solliciteren of niet. Dit is de garantie voor u om tijd te besparen en gekwalificeerde sollicitaties te ontvangen. Deze elementen kunnen zijn: een studieniveau, een nauwkeurig type CAP Cuisine, een rijbewijs Heavy Duty, etc. Het is aan u om ze voor te stellen in uw jobaanbieding om gekwalificeerde sollicitaties te ontvangen.

Roulette

3. Leer de kandidaat te spreken.

Maak het verschil met de toon van de advertentie
Dichtbij, ver weg, een beetje humoristisch, thematisch of hebzuchtig leren praten met de kandidaat. De TON geeft een blik op de advertentie en weerspiegelt vooral de geest van uw bedrijf. Je moet anders en oprecht zijn.

Hij is het die het toelaat:

Het DNA van uw bedrijf weerspiegelen.
Geef de kandidaten een gevoel van goed leven thuis.
Creëer een natuurlijke en sterke relatie met de kandidaten.

4. Schrijf minder voor meer kandidaten
Onze adviezen :

-LESS LESS LONG en LESS tekstadvertenties maken .
-Kies een PERCUTANT & ATTIRANT stijl .
-Soyez PRECISION en REAL .
Hier zijn onze tips om u te helpen uw redactionele stijl te vinden. Wij waarschuwen u, minder schrijven duurt langer.

5. Vergeet niet het salaris (als je goed geplaatst bent)

Geld of geen geld $$$$$$, dat is de vraag?
Deze informatie is niet vereist in een jobaanbieding. U kiest ervoor om het wel of niet weer te geven.

Weet dat dit een aantrekkelijk of zelfs bepalend element kan zijn om te solliciteren naar de aankondiging. Het salaris interesseert de kandidaten. Commerciële profielen zijn er dol op, maar zet ze niet uit op ⚠️.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Tags: ,